Η δράση που ακολουθεί ήταν συντονισμένη και προκλήθηκε από εμάς. Όπως η Μαίρη έχει όνομα και επίθετο έτσι και έχουμε εμείς. Αρχικά εξηγήσαμε στα παιδιά για ποιο λόγο χρειάζεται να έχουμε όνομα και επίθετο, και στη συνέχεια παίξαμε μερικά παιχνίδια. αρχικά αντιστοιχίσαμε τα ονόματά μας κάτω από τη λέξη :ΟΝΟΜΑ και τα επίθετα κάτω από τη λέξη: ΕΠΙΘΕΤΟ
ο καθένας από εμάς έπρεπε να τα αναγνωρίσει και να τα βάλει στη σωστή στήλη.
Μετά σκεφτήκαμε να τα μπερδέψουμε λίγο...να αλλάξουμε ταυτότητα , να πάρουμε το επίθετο ενός άλλου...πώς μας ακούγεται; είναι αστείο; ( τα παιδιά ειλικρινά γέλασαν πολύ )
Από ποια γράμματα αποτελείται το όνομα της Μαίρη; Για να τα βρούμε και να τα βάλουμε στη σωστή σειρά! από ποια γράμματα γράφονται τα δικά μας ονόματα , ας τα βάλουμε και αυτά στη σωστή σειρά. Για την παραπάνω δραστηριότητα χρησιμοποιήσαμε το λογισμικό εννοιολογικής χαρτογράφησης kidspiration και φτιάξαμε δύο εργασίες, μία με το ονοματεπώνυμο της Μαίρη και μία με το δικό μας. Η δραστηριότητα αυτή θα έπρεπε να πραγματοποιηθεί με τη διαδικασία "σύρε και άφησε" στον υπολογιστή. Δυστυχώς όμως δεν έχουμε τη πολυτέλεια ενός υπολογιστή στο σχολείο οπότε τη βγάλαμε φωτοτυπία και την κάναμε στην παρεούλα αρχικά, και στη συνέχεια ο καθένας μόνος του.
Και φυσικά οι ιστορίες μας συνεχίζονται
Ιστορία 5:
Ιστορία 6:
Ιστορία 7:
Ιστορίες 8 και 9 :
ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΠΡΟΤΑΣΗ!!! ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΧΩ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφή