Η συζήτηση άρχισε αφού αναφερθήκαμε στα μέσα θέρμανσης, καλά εμείς οι άνθρωποι, έχουμε ρούχα, έχουμε σπίτια, έχουμε καλοριφέρ, τα ζωάκια όμως τι κάνουν???? Τα παιδιά μας ξέρουν ότι τα ζώα έχουν γούνα και φωλιές τα ερωτήματα όμως ήταν πολλά, τι τρώνε, πώς ζεσταίνονται, κάνουν όλα τα ίδια πράγματα??/ και τότε του διαβάσαμε την ιστορία με το Γάντι ( παρακαλώ τη συνάδελφο που θα αναγνωρίσει τη δουλειά της να το αναφέρει για να το προσθέσουμε) . Διαβάσαμε την ιστορία, την παίξαμε και εμείς, τη ζωγραφίσαμε και την κάναμε κουκλοθέατρο
Χρησιμοποιώντας το εποπτικό υλικό της Τάνιας φτιάξαμε έναν δικό μας πίνακα αναφοράς για τα ζώα που πέφτουν σε χειμερία νάρκη
τα βρήκαμε στις φωτοτυπίες, τα κόψαμε τα κολλήσαμε , αντιστοιχήσαμε τα ονόματά τους, τα γράψαμε και εμείς τα αριθμήσαμε και στο τέλος τα ζωγραφίσαμε.
Και τελικά αρχίσαμε να φτιάχνουμε φίδια , σκοντζόχοιρους, βατράχους...
Με την καφέ αρκούδα, χορέψαμε και τραγουδήσαμε , και φάγαμε και από ένα σοκολατάκι
και φυσικά παρουσιάσαμε και τη δική μας εκδοχή της σπηλιάς της.
Ο καιρός όμως έφτιαξε για λίγο και ασχοληθήκαμε και με την όμορφη Αλκυόνη φτιάχνοντας την ιστορία της σε μια ομαδική εργασία, ένα μεσημέρι, που είμασταν λιγοστοί (την ιδέα και το υλικό τα πήραμε από εδώ
Στους πόλους πάλι ζουν ο Ιγνάτιος ο Πιγκουίνος και οι φίλοι του
Με αυτά και με πολλά άλλα μπήκε ο Φεβρουάριος , Καλό Μήνα !!!!!!
άλλη μια υπέροχη εργασία!!!μπράβο στα παιδιά και στις δασκάλες τους
ΑπάντησηΔιαγραφή