Καλωσορίσαμε το νέο έτος με χιόνια και τα ζωγραφίσαμε και στην τάξη , εξάλλου την πρώτη εβδομάδα ήμασταν ελάχιστοι μέσα στην τάξη. Φτιάξαμε λοιπόν μια ομαδική εργασία σε χαρτί του μέτρου και εκφραστήκαμε καλλιτεχνικά με το δικό μας χειμωνιάτικο τοπίο.
Μιλήσαμε για τα ρούχα του χειμώνα και φτιάξαμε τον αντίστοιχο πίνακα αναφοράς
Βοηθήσαμε τον Άκη Χειμωνάκη να ντυθεί:
Και δουλέψαμε σε πίνακα διπλής εισόδου με τα χειμωνιάτικα ρούχα
Τα χειμωνιάτικα μποτάκια όμως έχουν κορδόνια και έτσι φτιάξαμε ένα παιχνίδι στην τάξη για να μάθουμε επιτέλους να δένουμε τα κορδόνια μας.
και γάντια για να μην κρυώνουμε:
Σειρά έχουν τώρα οι εποχές.... είδαμε πόσες εποχές έχει ο χρόνος και φτιάξαμε μια καρτέλα για τους μήνες των εποχών:
Στη συνέχεια διαβάσαμε καρτέλες με τα ονόματα των εποχών , τις βάλαμε σε σειρά και τις αριθμήσαμε . Τα παιδιά άρχισαν την αρίθμηση από την εποχή που ξεκινάει το σχολείο
Παίξαμε με καρτέλες με το αρχικό γράμμα κάθε εποχής και συμπληρώναμε την υπόλοιπη λέξη
και με μικρά παζλ με τις συλλαβές κάθε εποχής
Το τελικό αποτέλεσμα το βάλαμε ως πίνακα αναφοράς
Φτιάξαμε το δικό μας τετράπτυχο με τις εποχές
Στη συνέχεια φτιάξαμε το τρενάκι των γενεθλίων της τάξης , κάθε βαγόνι μια εποχή , χωρισμένο σε μήνες:
Και φυσικά μια κατασκευούλα...δέντρο 3D με τις εποχές... το έκοψαν, το ΚΟΛΛΗΣΑ, και το ζωγράφισαν ( τα περισσότερα παιδιά μου ζήτησαν να σχεδιάσω εγώ τα κλαδιά του)
Μετά περάσαμε στις ημέρες.
Με βοήθεια το ημερολόγιο της τάξης τα παιδιά βάζουν τις καρτέλες στη σειρά
Βρίσκουν το αρχικό φώνημα κάθε λέξης
Το ξανακάνουν χωρίς τα χρώματα που βοηθούν
Συγκρίνουν και αποφασίζουν με βάση τον πίνακα της τάξης, ταυτίζουν τις καρτέλες με άλλες που ήδη υπάρχουν μέσα στην τάξη
Τελευταίο παιχνίδι φωνολογικής ενημερότητας με αρχικό και τελικό γράμμα
και τέλος πίνακας αναφοράς στην τάξη με το Αρχικό και το δεύτερο γράμμα ( για την Τρίτη και την Τετάρτη, την Πέμπτη και την Παρασκευή)
ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΜΟΜΠΙΛ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ!!
ΑπάντησηΔιαγραφή