Σελίδες

Κυριακή, 19 Οκτωβρίου 2014

Η εξέλιξη ενός σπόρου....

Αφού μιλήσαμε για τα φρούτα ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και για τους ξηρούς καρπούς (δυστυχώς  στο τμήμα έχουμε 2 παιδιά με σοβαρή αλλεργία και έτσι τους είδαμε μόνο σε φωτογραφίες)
Αρχίσαμε με το δέντρο και φτάσαμε στον καρπό, αμυγδαλιά -αμύγδαλο
και μετρήσαμε ποιο είδος δέντρου υπερισχύει στη φύση, αυτά που μας δίνουν κανονικούς καρπούς ή αυτά που μας δίνουν ξηρούς....και συνεχίσαμε στο πώς φυτρώνουν αφού δεν έχουν σποράκια....

αρχίσαμε με τη λογική σειρά με το φύτεμα ενός σπόρου και μετά 
διαβάσαμε  το....

 και κάναμε συσχετίσεις : και ο σπόρος και ο καρπός μπαίνουν στο χώμα, και τα δύο βγάζουν ρίζες, θέλουν πολύ καιρό για να μεγαλώσουν ...

..έπειτα ζωγραφίσαμε τα στάδια ...









Στη συνέχεια διαβάσαμε το : Η πανοπλία ενός κάστανου
 και αποφασίσαμε να αποτυπώσουμε και τις δικές μας ιδέες για το πώς θα προστατευτούμε από τα πουλιά...
















(η συγκεκριμένη δραστηριότητα είχε στόχο να αναπτύξουν τα παιδιά και την ενσυναίσθηση-μπαίνω στη θέση του άλλου- αλλά και τη δημιουργική τους σκέψη. Θέλω να πιστεύω ότι σιγά σιγά θα έχουμε πρόοδο και στα δύο επίπεδα.)



2 σχόλια: