Σελίδες

Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2013

ΚΑΘΕ ΑΡΧΗ.......ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!

ΝΑΙ...ακόμα προσπαθώ να προσαρμοστώ στις νέες καταστάσεις , και ΝΑΙ ακόμη κάνουμε εγγραφές μιας και στο σχολείο μας έρχονται παιδιά ως επιλαχόντα από άλλα σχολεία της περιοχής , ακόμη και από γειτονικές περιοχές...
Με παιδιά που κάθε μέρα φυτρώνουν μέσα στην τάξη σαν τα μανιτάρια είναι δύσκολο να δέσεις την ομάδα σου, τη στιγμή μάλιστα που μένουν και τόσο μακριά  και δεν γνωρίζονται και από πριν...
Αλλά και για εμάς είναι δύσκολο να εφαρμόσουμε τις γνωστές ρουτίνες που κάνουν τα παιδιά να αισθάνονται ασφάλεια και οικειότητα...κάθε μέρα άλλα καρτελάκια με ονόματα, κάθε μέρα ανανεώνονται οι ομάδες επιμελητών...κάθε μέρα και ένα καινούριο παιδάκι που πρέπει να προσαρμοστεί....


Την εβδομάδα που πέρασε ασχοληθήκαμε περισσότερο με τις ρουτίνες και τους κανόνες της τάξης με τους μικρούς και εμείς οι "μεγάλες" με το να διαμορφώσουμε την τάξη με τρόπο που να βολεύει τα παιδιά...

Μια άποψη της τάξης...






αυτό πρώτη φορά το βλέπω, αντί για ταμπλό είχαν βάλει πλέγμα ....αλλά το κρατήσαμε γιατί δεν υπάρχει κάτι άλλο για την ώρα! 


και σε μια προσπάθεια να νιώσουν τα παιδιά οικειότητα, ζωγράφισαν τις παλάμες τους σαν τον "εαυτό"τους...



 και ζωγραφίσαμε και τα αρχικά των ονομάτων μας για να στολίσουμε με αυτά τη γωνιά της βιβλιοθήκης...

 Οι κανόνες είναι της Λένας και τους έπαιξαν και σαν δραματοποίηση, κάθε καρτέλα και μια κατάσταση που έπρεπε να ζωντανέψουν...


Η ώρα της χαλάρωσης....μιας κουραστικής μάλλον μέρας!!

 και ένα παρουσιολόγιο σε μόνιμη ανακατασκευή..... να δούμε πότε θα τελειώσει αφού κάθε μέρα προσθέτουμε και άλλα ονόματα....
 και η πόρτα της τάξης που ακόμη δεν έχει τελειώσει η διακόσμησή της.....

Ελπίζω να μαζευτούμε όλοι από εβδομάδα για να οργανωθούμε και να αρχίσουμε να λειτουργούμε...
καλή συνέχεια!!

2 σχόλια:

  1. Ωραιο το σχολειο... φαινονται ανετες οι ταξεις!! Και περιποιημένες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα και καλή συνέχεια στο παιδαγωγικό σου έργο!! Πολλά φιλιά από τα 43 & 135 Νηπιαγωγεια Αθηνών!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή