Σελίδες

Δευτέρα, 23 Φεβρουαρίου 2015

Καλή Σαρακοστή!!!

 Η περίοδος της αποκριάς είναι η αγαπημένη των παιδιών, γεμάτη κατασκευές, παιχνίδια, μεταμφιέσεις....
και εμείς συνεχίσαμε με κλόουν από ρολό κουζίνας





μεταμφιεστήκαμε σε Μπούλες και Γενίτσαρους



και σε πειρατές του ουράνιου τόξου



 φτιάξαμε τους δικούς μας χαρταετούς...


 και συνεχίσαμε φτιάχνοντας μια αφίσα για να διαφημίσουμε σαρακοστιανά προϊόντα για το μαγαζάκι μας





 και επειδή κόψαμε πολλά , φτιάξαμε και την κυρά - Σαρακοστή για το σχολείο μας
τώρα θα μας πείτε ότι τα ψάρια δεν είναι σαρακοστιανά , εεε δεν πειράζει...ένα λαθάκι κάναμε!!!


Καλή Σαρακοστή!!!!

Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2015

Τσικνοπέμπτη!!!!!

Φυσικά αρχίσαμε με τον :
 φτιάξαμε τη δική μας ιστορία  με τις καρτέλες
 αλλά δεν δώσαμε το τέλος του βιβλίου, χωριστήκαμε σε ομάδες και κάθε ομάδα έδωσε το δικό της τέλος στην ιστορία





 ( και σε πανοραμικές φωτογραφίες)




  
και σήμερα είναι Τσικνοπέμπτη!!!! Τα τελευταία χρόνια στα σχολεία που δούλευα συνηθίζαμε να τσικνίζουμε μαζί με τους γονείς.....και φέτος κάπως μου κακοφάνηκε που δεν υπάρχει αυτό το κλίμα....αλλά με τη συνάδελφο δεν το αφήσαμε να περάσει έτσι...
Μιλήσαμε στα παιδιά για το έθιμο της Τσικνοπέμπτη, και συζητήσαμε το πώς θα περάσουν την αποψινή βραδιά....και αφού μας είπαν μας το ζωγράφισαν .....







από την άλλη , σκεφτήκαμε ότι είναι κρίμα να φύγουν το μεσημέρι χωρίς να τα κεράσουμε και έτσι φτιάξαμε σουβλάκια!!!!






 και μάσκες, και ραβδιά και σπαθιά και .....




περάσαμε όμορφα, όσο όμορφα ελπίζουμε να περνάνε και τώρα τα μικρά ζουζούνια μας.

Η Χρυσομαλλούσα και οι τρεις αρκούδες

Με αφορμή τη χειμερία νάρκη και τον αριθμό 3
Δώσαμε σε ομάδες  παιδιών  κάρτες με εικόνες από το παραμύθι της Χρυσομαλλούσας, εκείνα τις έβαλαν στη σειρά που νόμιζαν σωστή και στη συνέχεια παρουσίασαν στην παρεούλα την ιστορία τους

   Έβαλαν τις παιχνιδοκαρτέλες σε σειρά από το μεγαλύτερο στο μικρότερο, όπως άκουγαν το παραμύθι,
 ταυτόχρονα αντιστοιχούσαν και τα αντικείμενα 
 και χρησιμοποιούσαν τακτικούς αριθμούς (πρώτος, δεύτερος...τελευταιος)


 και στη συνέχεια αναδιηγήθηκαν το παραμύθι με τη Χρυσομαλλούσα της τάξης


το διασκέδασαν αρκετά....
Στο σχολείο ζωντανέψαμε το παραμύθι με ρόλους που υποδύθηκαν τα παιδιά και με πραγματικά αντικείμενα.