Σελίδες

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Φθινοπωρινά και άλλα......

Πέρασε ο Σεπτέμβρης και εμείς ίσα που προλάβαμε να οργανώσουμε λίγο τις γωνιές και να μιλήσουμε γενικά για το Φθινόπωρο ...
Έτσι φτιάξαμε τους κανόνες της τάξης ( η κουκουβάγια είναι της συναδέλφου)



  Τους βοηθούς της τάξης ( νομίζω οτι η συγκεκριμμένη καμηλοπάρδαλη
δεν θέλει συστάσεις)

 Στη γωνιά της γραφής τυπώθηκαν προγραφικές ασκήσεις που τις έβαλα σε ζελατίνες και ντοσιέ με έλασμα ( για οικονομία- που να πλαστικοποιείς τόσες σελίδες) και έδεσα με σπάγκο  έναν μαρκαδόρο για μαγνητικό πίνακα ....

 ελπίζω να κάνω κάτι αντίστοιχο και για τα μαθηματικά σύντομα!!

Το παρουσιολόγιο με τα μελισσάκια είναι της συναδέλφου και δεν λειτουργεί ακόμη γιατί δεν μας έχουν φέρει φωτογραφίες τα παιδιά...

 Ταμπελίτσες με ρίμες για τις γωνιές  του κουκλόσπιτου , της κουζίνας και του Μίνι μάρκετ


 
Υπενθύμιση στη γωνιά της βιβλιόθήκης
 Η γωνιά των μαθηματικών ( οι καρτέλες με τους αριθμούς της συναδέλφου)

Και μέσα σε όλα αυτά μιλάγαμε και για το Φθινόπωρο, φτιάξαμε την πρώτη μας ιδεοθύελλα  και το πρώτο μας ιστόγραμμα που φυσικά ξέχασα να τα φωτογραφίσω..... 
στην παρακάτω δραστηριότητα πετάω στον αέρα φύλλα σε διάφορα χρώματα ( αχ αν είχα έναν ανεμιστήρα να τα σκορπάει συνέχεια..) Λόγω έλλειψης χώρου τα παιδιά είναι χωρισμένα σε ομάδες των τεσσάρων και κάθε παιδι αναλαμβάνει να μαζέψει συγκεκριμμένο χρώμα φύλλα, σε περιορισμένο χρόνο....αφού τελειώσει ο χρόνος μετράει ο καθένας πόσα μάζεψε και πόσα του έμειναν...οι νικητών των ομάδων παίζουν μεταξύ τους στο τέλος ...μια δραστηριότητα με πολύ γέλιο  και πολλαπλές παραμέτρους- διάκριση χρώματος, αρίθμηση ...)




 


 


 




Και παίξαμε με τα γράμματα της λέξης ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ. Αρχικά έγραψα σε μια καρτέλα τη λέξη και για να βοηθήσω να παιδιά αναζητούσαμε τα αρχικά των ονομάτων τους στα γράμματα της λέξης. Στη συνέχεια όσοι είχαν το αρχικό τους γράμμα στη λέξη = φθινόπωρο, έγραψαν το αρχικό τους στα φύλλα που βλέπετε....






 Αφού γράψαμε  όλα τα γράμματα , τα σκορπίσαμε και αρχίσαμε να ανασυνθέτουμε τη λέξη. Αντιστοίχηση ένα προς ένα και άλλοι τα κατάφεραν άλλοι όχι , εμείς όμως πήραμε πολλές πληροφορίες για τα παιδιά της τάξης.







Τα παιδιά ζωγράφισαν το φθινόπωρο ανάλογα με το αν θα ήταν χρώμα, γεύση, συναίσθημα ή αντικείμενο.....και σας το παρουσιάζουν!!!!



 Τέλος αναλύσαμε ένα ποίημα, που δεν έβγαλα φωτογραφία και φτιάξαμε με αυτό έναν ζωντανό πίνακα, αλλά δεν σκέφτηκα να βγάζω φωτογραφίες καρέ καρέ παρά μόνο στο τέλος οπότε δεν φαίνεται καθαρά ο πίνακας ....






Καλή συνέχεια!!!!

2 σχόλια:

  1. ααα πάρα πολύ ωραία για αρχή!!! Μήπως έχετε χώρο και για μεγαλύτερα παιδάκια??(σαν και μένα ας πούμε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή